A popular issue, especially during the past 10-15 years has been men’s cosmetics.
It’s finally happened after much false hope - men have introduced cosmetics into their lives, especially men of younger ages.

The fact that male consumers are interested in cosmetics is proven, however, buying is a different story. The entire concept of men’s cosmetics can be thought of as ‘wishful thinking’, or something theoretical. Why is this concept not as developed as one would think?

We must analyze the framework of the cosmetics industry, define why it appeals so much to women consumers and ask why men do not respond in the same way.

There are women's magazines, cosmetic retailers dedicated to women, advertising, beauty salons and spas. The same is not true for men. Where can men go to browse cosmetics and learn of new products?

Frankly, I see many possibilities. They cannot just go to the same places we do, such as shops full of makeup and lingerie, hair salons and institutes with pink decor. Men’s magazines are more concerned with fashion and cars, and the rare cosmetics ad is not very appealing. Men must be trained and informed to welcome cosmetics into their lives.

Information on the use of cosmetics requires a point of sale area exclusively dedicated to the male population. Men have their own problems and needs to discuss with specialists. Main concerns for men include shaving, ingrown hairs, oily skin, blemishes and redness after shaving. Another area of concern is hair removal and excess sebum on the back. Men tend to love back, shoulder, neck and scalp massages, and manicure and pedicure treatments to promote relaxation in minimal time. These, in my opinion, are the basic needs of a man. Once these needs are met, wrinkles may be the next most important issue.

In several American cities, small city spas exist where men drop in for a quick trim between appointments, care for their hands or shave, get a massage, or other simple things. At these types of places, men come in contact with professionals and learn to take better care of their skin. When our cities offer such services and facilities, the male cosmetics market will definitely take off.

Υπάρχει  ένα θέμα που ακούμε τακτικά, εδώ και δέκα με δέκα πέντε χρόνια: είναι το θέμα του ανδρικού καλλυντικού.

Πλέον τελείωσε, η αγορά επιτέλους ξεκινά, μετά από πολλές ψεύτικες αναγγελίες, είναι διαπιστομένο,  οι άνδρες  το έχουν βάλει στη ζωή τους, ειδικά οι νέοι, κλπ…

Ότι το θέλουνε οι άνδρες καταναλωτές, είναι βέβαιο, το να το αγοράζουν είναι το δύσκολο. 

Αυτή η ιστορία της αγοράς του καλλυντικού για άνδρες μου θυμίζει μία έκφραση στα αγγλικά, αυτό που λέμε wishful thinking, απλώς παραμένει μία ευχή, κάτι το θεωρητικό. Πρακτικά τι γίνεται;  Γιατί δεν παίρνει διαστάσεις ?

Πρέπει να αναλύσουμε το πλαίσιο που επιτρέπει στη βιομηχανία καλλυντικών να είναι τόσο εύστοχη με τις γυναίκες καταναλώτριες και τηρουμένων των αναλογιών, να αναρωτηθούμε  τι δεν πάει καλά με τους άνδρες.  

Υπάρχουν γυναικεία περιοδικά, καταστήματα καλλυντικών αφιερωμένα σε ότι γυναικείο υπάρχει, διαφημίσεις, ινστιτούτα ομορφιάς, και spas. Οι άνδρες τώρα τι έχουν ? Που μπορούν να πάνε να χαζέψουν κανένα καλλυντικό? Που θα μάθουν για ένα νέο προϊόν που μόλις κυκλοφόρησε ?

Ειλικρινά, δεν βλέπω πολλές δυνατότητες. Δεν μπορούν να  πάνε ακριβώς στους ίδιους χώρους που πάμε και εμείς, κατάστημα γεμάτο μακιγιάζ και εσώρουχα γυναικεία, κομμωτήρια η ινστιτούτα με ροζ  διακόσμηση. Στα περιοδικά τους περισσότερο ζήτημα γίνεται ακόμα για τα ρούχα η τα αυτοκίνητα του επιτυχημένου. Ύστερα οι διαφημίσεις  ανδρικών καλλυντικών είναι σοβαρές  να μη πω βαρετές, και δεν συναρπάζουν το ενδιαφέρον. Ακόμα χρειάζονται οι άνδρες πολύ εκπαίδευση, πολύ ενημέρωση για να βάλουν τα καλλυντικά στη ζωή τους.

Η ενημέρωση για τη χρήση των καλλυντικών απαιτεί να υπάρχει στο σημείο πώλησης, πάγκος η χώρος αποκλειστικά αφιερωμένος στον ανδρικό πληθυσμό για να αισθάνεται ο άνδρας καταναλωτής καλά και άνετα.  Οι άνδρες έχουν τις ανάγκες τους και τα προβλήματα τους, που θα τα συζητήσουν μόνον με τον ειδικό. Το πρώτο αφορά το ξύρισμα, τις τρίχες που πολλές φορές  μεγαλώνουν από μέσα δημιουργώντας σπυράκια, το δέρμα τους είναι πιο συχνά λιπαρό, με ατέλειες, και κοκκινίζει μετά το ξύρισμα. Μια άλλη περιοχή που τους απασχολεί η αποτρίχωση και η εξαγωγή σμήγματος είναι η πλάτη. Στους άνδρες αρέσει πολύ το μασάζ πλάτης, ώμων, αυχένα, το scalp massage, το μανικιούρ-πεντικιούρ, περιποιήσεις που ευνοούν τη χαλάρωση σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Αυτές κατά τη γνώμη μου είναι οι πρώτες ανάγκες του άνδρα. Όταν είναι καλυμμένες, μπορεί να σκεφτεί το θέμα της ρυτίδας.

Στην Αμερική, σε μεγάλες πόλεις λειτουργούν μικρές μονάδες city spa όπου πάνε οι άνδρες για μία γρήγορη περιποίηση ανάμεσα σε δύο rendez-vous, για τα κάνουν  είτε τα χέρια τους, είτε για ένα shaving, η ένα μασάζ, απλά πράγματα. Έρχονται σε επαφή με επαγγελματίες του χώρου και έτσι σιγά-σιγά μαθαίνουν πώς να φροντίζουν καλύτερα το δέρμα τους. Όταν στις πόλεις μας θα βρίσκεται τέτοιο σέρβις είτε σε νέους χώρους είτε ακόμα και στο κουρέιο τότε η αγορά του ανδρικού καλλυντικού θα απογειωθεί.

Marylise Sauliere
01 September 2011



0 commentaires

Post a Comment

 
Copyright 2010 Spa Mind - Discover the world of spa in Greece - Designed by