No need to wait to visit a spa to respond to the need for simple and effective relaxation. Even at home we can relax, as long as we know how.

A very effective method of psychotherapy is the relaxation of the conscious and the muscles, which leads us to better understand our bodies and our senses. This method is very simple and is accomplished by a series of simple daily exercises that offer several benefits: better control and stress reduction, helps breathing difficulties, reduced asthma attacks, better quality sleep. When we learn to listen to our body, we feel better in it ...

Inhale, exhale...
Today we find many alternative techniques designed primarily to relax through breathing like yoga, Tai Chi and meditation. But there are simple techniques we can practice at home without having to consult with a specialist.

BREATH! It is the easiest and fastest way to eliminate accumulated tension. Start to breathe by inflating the abdomen without moving your upper body. Then push air out by pulling the stomach inward, thereby eliminating more air than regular breathing where air enters and exits only from the lungs. The result is better blood oxygenation and an immediate sense of relaxation.

Reconnect with your body
This is a very simple method that aims to help us realize the daily movements of our body. So any time of day can be transformed into a moment of relaxation. For example, while in the shower, avoid simple mechanical movements and try to watch every part of our body. Also, use specialized products for the bath with essential oils for best results.

Another example is when you drink your favorite coffee. Take a few seconds to really feel all the delicious sensations that are aroused as the drink goes down the esophagus. The aim of these simple techniques is to reconnect with our bodies and our senses that usually go completely unnoticed in our daily lives.

Duration and repetition
In this type of exercise, it does not matter how long you exercise, but how many times a day you repeat it. It is better to spend 2 to 3 minutes in the morning and repeat it every day than to do it once a week for 20 minutes. Remember that relaxation is a philosophy and a lifestyle. Do not expect to find the right time, right place, the right music because you won’t.

Why wait any longer? Start today!


Χαλαρώνω στο σπίτι μου, είναι δυνατόν?

Δε χρειάζεται να περιμένουμε να επισκεφθούμε ένα spa για να απαντήσουμε στην ανάγκη που έχουμε για απλές και ουσιαστικές στιγμές χαλάρωσης.
Ακόμα και στο σπίτι μπορούμε να χαλαρώσουμε αρκεί να ξέρουμε τον τρόπο να το κάνουμε.

Μια πολύ αποτελεσματική ψυχοθεραπευτική μέθοδος είναι η χαλάρωση του συνειδητού και των μυών που έχει ως αποτέλεσμα να κατανοήσουμε το σώμα μας και τις αισθήσεις μας. Η μέθοδος αυτή είναι πολύ απλή και πραγματοποιείται με μια σειρά ασκήσεων. Πρόκειται για απλές και εύκολες ασκήσεις που όταν γίνονται καθημερινά μας προσφέρουν πολλά οφέλη: καλύτερο έλεγχο και μείωση του στρες, βοηθάει τις αναπνευστικές δυσκολίες, μείωση κρίσεων άσθματος, καλύτερη ποιότητα ύπνου. Όταν μάθουμε να ακούμε το σώμα μας, αισθανόμαστε καλύτερα μέσα σ αυτό…

Εισπνοή, εκπνοή…
Σήμερα βρίσκουμε πληθώρα εναλλακτικών τεχνικών που έχουν ως βασικό στόχο τη χαλάρωση μέσα από την αναπνοή όπως  η γιόγκα, το Tai Chi, η σοφρολογία, ο διαλογισμός… Υπάρχουν όμως και πιο απλές τεχνικές που μπορούμε να εφαρμόσουμε στο σπίτι χωρίς να χρειάζεται να ανατρέξουμε σε κάποιο ειδικό.

ΑΝΑΠΝΟΗ! Είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να αποβάλουμε όλη τη συσσωρευμένη ένταση. Ξεκινήστε να αναπνέεται φουσκώνοντας τη κοιλιά και χωρίς να κουνάτε το άνω μέρος του σώματος. Στη συνέχεια βγάλτε τον αέρα τραβώντας τη κοιλιά προς τα μέσα. Με αυτό τον τρόπο αποβάλετε περισσότερο αέρα σε σχέση με τη «κλασσική» αναπνοή όπου ο αέρας μπαίνει και βγαίνει μόνο από τα πνευμόνια. Το αποτέλεσμα είναι καλύτερη οξυγόνωση του αίματος και άμεση αίσθηση χαλάρωσης.

Επανασύνδεση με το σώμα μας
Πρόκειται για μια πολύ απλή μέθοδο που προτείνουν οι σοφρολόγοι  και που σκοπό έχει να μας κάνει να συνειδητοποιήσουμε τις καθημερινές κινήσεις του σώματος μας. Έτσι οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας μπορούμε να τη μετατρέψουμε σε στιγμή χαλάρωσης. Για παράδειγμα, την ώρα του ντους μπορούμε να μην κάνουμε απλά μηχανικές κινήσεις αλλά να προσέχουμε κάθε μέρος του σώματος μας.  Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε και εξειδικευμένα προϊόντα για το μπάνιο με αιθέρια έλαια για καλύτερα αποτελέσματα.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι όταν πίνετε τον αγαπημένος σας καφέ. Αφιερώστε λίγα δευτερόλεπτα για να αισθανθείτε πραγματικά όλες τις γευστικές αισθήσεις που διεγείρονται όσο κατεβαίνει το ρόφημα στον οισοφάγο.
Ο στόχος αυτών των απλών τεχνικών είναι να επανασυνδεθούμε με το σώμα μας και τις αισθήσεις μας που μέσα στη καθημερινότητα μας περνούν τελείως απαρατήρητες.

Διάρκεια και επανάληψη
Σε αυτό το είδος των ασκήσεων δεν έχει σημασία για πόση ώρα θα κάνετε μια άσκηση αλλά η καθημερινή επανάληψη. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αφιερώσετε 2 με 3 λεπτά το πρωί και να το επαναλαμβάνετε κάθε μέρα παρά να το κάνετε 1 φορά την εβδομάδα για 20 λεπτά. Μη ξεχνάτε ότι η χαλάρωση είναι μια φιλοσοφία και ένας τρόπος ζωής. Μη περιμένετε να βρείτε τη κατάλληλη στιγμή, το κατάλληλο μέρος, τη κατάλληλη μουσική γιατί δε πρόκειται να το κάνετε ποτέ.

Ξεκινήστε από σήμερα δίχως να περιμένετε άλλο!  

Konstantina Thanopoulou
23 September 2011

0 commentaires

Post a Comment

 
Copyright 2010 Spa Mind - Discover the world of spa in Greece - Designed by