Traffic jams and stressful days result in a need to dispel all our worries upon returning to our ‘nests’.

All it takes is 15 minutes at the most to enjoy a relaxing evening where all stresses are left out and personal time takes over.

Free your body
Shoes, skirts, pants, tie! Remove clothing that irritates breathing and constrains your body. Free yourself!

Breathe
Integrate breathing into your life! Breathe deeply and slowly. Lie on the couch, dim the lights and do some breathing exercises. Put your hand on your abdomen, take a deep breath, and your abdomen should rise to the rhythm as your breath, then exhale slowly.
For a successful breathing session, give special attention not only to breathing but also to slowly releasing the air from your stomach.

Close your eyes
About 90% of the information passed to the brain goes through the eyes. If we close our eyes, information does not reach the brain so it is not stimulated or refreshed.

Think positive thoughts
While lying down, think about something pleasant to release all negative thoughts. For example, review the pas few days and evaluate the positive moments. You will immediately begin to smile. From the moment we think of something positive, thoughts are evaluated and endorphins are released (endorphins the hormones "responsible" for the sensation of pleasure).

Do stretching exercises
After a day of intense stress, the muscles of the body and especially the trapezoidals are stiff. You can relax by pulling your hands up like you want to grow taller...

Πέντε ασκήσεις για να χαλαρώσετε μετά τη δουλειά

Κίνηση στο δρόμο, μποτιλιάρισμα, δύσκολη μέρα με πολλή ένταση μας δημιουργούν μια μεγάλη ανάγκη να αποβάλουμε όλο αυτό το στρες όταν γυρίζουμε στη «φωλιά» μας.

Αφιερώστε το πολύ 15 λεπτά για να μπορέσετε να απολαύσετε μια χαλαρή βραδιά αφήνοντας έξω από τη πόρτα της ιδιωτικής ζωής όλα τα προβλήματα που μπορούν να τη διαταράσουν.

Ελευθερώστε το σώμα
Παπούτσια, φούστα, παντελόνι, γραβάτα, τα «πετάμε»! Αφαιρέστε ότι ρούχο ενοχλεί στην αναπνοή και πιέζει το σώμα σας. Απελευθερώθείτε!

Αναπνεύστε
Εντάξτε στη ζωή σας τη σωστή αναπνοή! Αναπνεύστε βαθιά και αργά. Ξαπλώστε στο καναπέ, χαμηλώστε το φωτισμό και κάντε μερικές ασκήσεις αναπνοής. Τοποθετήστε το χέρι σας στη κοιλιακή χώρα. Πάρτε μια βαθιά αναπνοή και η κοιλιά σας θα πρέπει να σηκωθεί στον ίδιο ρυθμό με την αναπνοή. Εκπνεύστε στη συνέχεια αργά.
Για μια πετιχυμένη άσκηση αναπνοής, πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη σημασία όχι μόνο στην αναπνοή αλλά και στην εκπνοή, ελευθερώνοντας αργά τον αέρα μέχρι να αδείασει και από τη κοιλιά.

Κλείστε τα μάτια
Το 90% των πληροφοριών περνάει στον εγκέφαλο από τα μάτια. Άν κλείσουμε τα μάτια οι πληροφορίες δε φθάνουν στον εγκέφαλο με αποτέλεσμα να μη δειγείρετε και να αναζωογονείται.

Κάντε θετικές σκέψεις
΄Οσο είστε ξαπλωμένοι σκεφθείτε κάτι ευχάριστο και διώξτε όλες τις αρνητικές σκέψεις. Μπορείτε για παράδειγμα να κάνετε μια ανασκόπηση της ημέρας και να αξιολογήσετε τις θετικές στιγμές. Θα δείτε ότι αμέσως θα χαμογελάσετε. Από τη στιγμή που σκεφτόμαστε κάτι θετικό, εκρίνονται από τον οργανισμό μας οι ενδορφίνες, μια ορμόνη που είναι «υπεύθυνη» για την αίσθηση της ευχαρίστησης.

Κάντε διατάσεις
Μετά από μια έντονη ημέρα γεμάτη στρες οι μύς του σώματος και κυρίως των τραπεζοειδών έχουν σκληρύνει. Μπορείτε να τους χαλαρώσετε τραβώντας τα χέρια σας ψηλά σαν να θέλετε να μεγαλώσετε…

Konstantina Thanopoulou
26 June 2011


0 commentaires

Post a Comment

 
Copyright 2010 Spa Mind - Discover the world of spa in Greece - Designed by