A successful Spa means a high percentage of repeat visitors attracted by high-quality service.
Most hotel owners think that a huge investment in luxury accessories and equipment is enough to conquer clientele. Once the building is achieved they promote the premises and wait for the public. On the contrary, building is only the first phase. The spa story begins with staffing, staff training, client servicing, and much more. It is not absolutely necessary to spend a great deal of money on amazing decor fancy pools and Jacuzzis. Simple, correctly furnished cabins, a tranquil relaxation area, a friendly attentive atmosphere, helpful and pleasant therapists, good advice, and practical tips for a healthy lifestyle are the reasons for the positive word-of-mouth that will surely bring more and more clients to a spa.
Reaching this level is even more challenging than the completion of a spa premises since it is a 24-hour a day job for a spa manager to impose his/her own vision on a team of therapists, give them a satisfying and motivating framework, continuously check all details such as client welcome, client treatment, client experience.
If the quality of service is not good enough, clients will only come for the pool and clientele will be limited to spa members. In addition, spa turnover will be limited since the source of revenue depends mainly of what is happening inside the spa cabins. A facility is only a true spa when treatments take place. Otherwise the place is only a gym or health club offering an incomplete experience for spa goers in search of a treatment to relieve stress-relief and enhance well-being.

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΠΑ- μάθημα 1ο

Ένα επιτυχημένο Spa είναι εκείνο που καταφέρνει να έχει ένα υψηλό ποσοστό επαναλαμβανόμενων πελατών. Και οι πελάτες επαναλαμβάνονται όταν ικανοποιούνται με την ποιότητα των υπηρεσιών. 
Οι περισσότεροι ξενοδόχοι πιστεύουν ότι αρκεί να κάνουν μεγάλη επένδυση σε πολυτελή υλικά και εξοπλισμό για να εδραιώσουν την πελατεία τους. Όταν τελειώνει η φάση του χτισίματος διαφημίζουν έντονα τους χώρους περιμένοντας το κοινό. Αυτό που δεν γνωρίζουν είναι ότι το χτίσιμο είναι μόνο η πρώτη φάση και η ιστορία του σπα ξεκινά με την στελέχωση σε έμψυχο δυναμικό , την εκπαίδευση του προσωπικού, το service στον πελάτη.

Δεν είναι εντελώς απαραίτητο να ξοδεψει κανείς πολλά χρήματα σε εξεζητημένη διακόσμηση, πολλές πισίνες και Jacuzzi. Απλά και σωστά εξοπλισμένες καμπίνες θεραπειών, ένας ωραίος χώρος χαλάρωσης, μία προσεκτική και φιλική προσέγγιση του προσωπικού,  χαμογελαστοί θεραπευτές και θεραπεύτριες που βοηθούν πραγματικά τον πελάτη με σωστή καθοδήγηση  και μικρές συμβουλές για ένα υγιέστερο τρόπο ζωής, θα  δραστηριοποιήσουν τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα. Αυτό είναι που θα φέρει περισσότερους πελάτες.

Το έργο όμως αυτό είναι δύσκολο.  Πιο δύσκολο ακόμα και από το χτίσιμο, είναι μια συνεχής παρουσία και απασχόληση όλο το εικοσιτετράωρο, έτσι ώστε  να πλαισιώσει σωστά ο spa manager την ομάδα του, να την εμψυχώνει με το όραμά του, να ελέγχει συνεχώς κάθε λεπτομέρεια που αφορά από το καλωσόρισμα του πελάτη ως την καλή εκτέλεση της θεραπείας...  μέχρι την αποχώρηση.

Εάν οι  υπηρεσίες  δεν είναι στο ύψος των προσδοκιών, οι πελάτες θα έρθούν μονάχα για τη πισίνα και τότε θα περιοριστεί το πελατολόγιο στα μέλη, οι οποίοι συνήθως αποφεύγουν τις θεραπείες.

Ούτε και η εμπειρία Spa θα είναι ολοκληρωμένη για τον χρήστη, καθώς η θεραπεία συμμετέχει σε ένα μεγάλο βαθμό στην αποβολή του στρες και την ευεξία. Η εμπειρία σπα ολοκληρώνεται όταν γίνεται θεραπεία, ειδεμή  ο χώρος προσφέρει μόνο υπηρεσίες τύπου γυμναστηρίου ή Health club.

Marylise Sauliere, Spa Guru
19 July 2010

0 commentaires

Post a Comment

 
Copyright 2010 Spa Mind - Discover the world of spa in Greece - Designed by